, Gdańsk
Anreise
Abreise

Regulamin Zamku Rycerskiego Podewils

  1. Schloss Podewils Krąg
  2. Schloss
  3. Regulamin Zamku Rycerskiego Podewils

Regulamin świadczenia usług noclegu przez:

Zamek Rycerski Podewils w Krągu
Krąg 16, 76-010 Polanów
www.podewils.pl

działającym pod nazwą marketingową:

Zamek Rycerski Podewils w Krągu

Będziemy Państwu bardzo wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

 

  1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.
  3. Płatność za pobyt w hotelu uiszczana jest przy meldowaniu lub przelewem przed przyjazdem, w zależności od wybranej oferty.
  4. Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  5. Zatrzymanie pokoju po godzinie 12.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku gdy Gość opuści pokój do godziny 15:00, zostanie naliczona opłata za pół doby.
  6. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 8:30 w którym upływa termin najmu pokoju.
  7. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  8. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, także w czasie wynajmu.
  9. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju w godzinach 8.00–19.00. W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody bądź krzywdy w czasie pobytu w pokoju osoby niezameldowanej, Hotel nie ponosi odpowiedzialności. Pracownicy, dyrekcja bądź inne upoważnione osoby mogą podjąć odpowiednie kroki w celu uniknięcia bądź zwiększenia szkody.
  10. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie dotyczącą gości, pracowników hotelu lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w hotelu.
  11. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
  12. W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia, za nieprzestrzeganie zakazu hotel obciąży Gości karą w wysokości 400 PLN.
  13. Hotel ma obowiązek zapewnić:
  •  warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa
  • bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu, w tym danych osobowych
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę
  • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie
  • w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
  1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
  2. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
  3. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów. wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  4. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  5. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji.
  6. Hotel zastrzega sobie prawo kontrolnego wejścia do pokoju, w przypadku gdy od 24 godzin nie można nawiązać kontaktu z Gościem. Do pokoju ma prawo wówczas wejść pracownik w obecności drugiej osoby.
  7. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00. W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju innych gości.
  8. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
  9. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju będą odesłane na adres wskazany przez gościa na jego koszt.  W przypadku braku zgody w tym zakresie, hotel przechowuje te przedmioty przez 1 miesiąc.
  10. Hotel ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona w przypadku, gdy Gość hotelowy zakłóca porządek. Przerwanie pobytu gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
  11. Dodatkowe informacje dostępne są na stronie: www.podewils.pl
  12. W przypadku zastrzeżeń co do jakości wykonania usługi noclegu, Gość ma prawo złożyć reklamację. Gość decyduje, czy reklamacja zostaje rozpatrzona w ramach rękojmi czy gwarancji. Gość składa reklamację w formie pisemnej (listem poleconym lub drogą elektroniczną) na adres Hotelu, w terminie 3 dni od dnia wykonania usługi noclegu.
  13. Reklamacja powinna zawierać zarzuty co do jakości wykonania usługi noclegu.
  14. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni od dnia wpływu reklamacji do Hotelu.
  15. Przy składaniu reklamacji Gość określa swoje żądania dotyczące sposobu wykonania usługi, lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy).
  16. Rezerwacje można odwołać najpóźniej na 3 dni robocze przed umówionym terminem wykonania usługi noclegu. Po tym czasie rezerwacja uznawana jest za aktualną, mimo że się nie odbędzie. Odstępstwem od tej zasady będą sytuacje losowe, na które zamawiający nie ma wpływu, wówczas są rozpatrywane indywidualnie. Zwrot środków następuje do 3 dni roboczych na wskazane przez zamawiającego konto bankowe.
  17. Akceptujemy następujące formy płatności:
  • Gotówka na miejscu
  • Karta na miejscu/ Blik
  • Przelew bankowy
  1. Zawierając umowę, Gość wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych. Zamek Rycerski Podewils będzie przetwarzał dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Spezialangebot

Geschenkgutschein
ab 100PLN /Stück
ab 100PLN /Stück

Spraw niespodziankę bliskiej Ci osobie i podaruj mu voucher podarunkowy Zamku Podewils w Krągu:Obdarowany sam zadecyduje o terminie pobytu oraz dodatkowych ...

Details zum Pakete

Geschenkgutschein

Voucher
ab 408PLN /Stück
ab 408PLN /Stück

Podaruj bliskim voucher na romantyczną kolację dla dwojga! Trzydaniowa kolacja w Zamkowej Restauracji to idealna okazja, aby w spokoju nacieszyć się ...

Details zum Pakete

Voucher "Kolacja przy świecach"

Sesja fotograficzna
ab 100PLN /Stück
ab 100PLN /Stück

Wyjątkowa sesja zdjęciowa w urokliwym miejscu. Jeśli chcesz zrobić wyjątkową sesję fotograficzną, w niepowtarzalnych aranżacjach – udostępniamy ...

Details zum Pakete

Sesja fotograficzna

Krąg 16
76-010 Polanów, Polska

Rundschreiben
Melden Sie sich für unseren Newsletter an und bleiben Sie über unsere Aktionen und Sonderangebote auf dem Laufenden.

Um hochwertige Dienstleistungen anzubieten, verwendet der Service Cookies, die im Speicher des Browsers gespeichert sind. Ausführliche Informationen über den Zweck ihrer Verwendung, einschließlich der Verarbeitung von Benutzeraktivitätsdaten und der Personalisierung von Werbung, sowie die Möglichkeit, Cookie-Einstellungen zu ändern, finden Sie in der Datenschutzrichtlinie.
Durch Klicken auf ALLE AKZEPTIEREN stimmen Sie der Nutzung von Technologien wie Cookies und der Verarbeitung Ihrer personenbezogenen Daten durch Hotel Podewils Sp. z o.o., Krąg 16, 76-010, Polanów, die im Internet gesammelt werden, wie z. B. IP-Adressen und Cookie-Identifikatoren, zu Analyse- und Marketingzwecken zu (einschließlich automatisierter Anzeigenausrichtung, Messung ihrer Wirksamkeit und Verarbeitung von Benutzerdaten zu Analysezwecken). Änderungen der Cookie-Einstellungen und detaillierte Zustimmungspräferenzen können Sie in den Einstellungen vornehmen.

Datenschutzeinstellungen verwalten
Notwendige Cookies

Cookies, die für den Betrieb der auf der Website verfügbaren Dienste erforderlich sind und das Durchsuchen von Angeboten oder das Buchen von Reservierungen ermöglichen, unterstützen Sicherheitsmechanismen wie die Authentifizierung von Benutzern und die Erkennung von Missbrauch. Diese Dateien sind für das ordnungsgemäße Funktionieren der Website erforderlich. Sie benötigen Ihre Zustimmung nicht.

Analytische Cookies

Cookies, die es ermöglichen, Informationen über die Nutzung der Website durch den Benutzer zu sammeln, um deren Betrieb zu optimieren und an die Erwartungen des Benutzers anzupassen. Durch die Zustimmung zu diesen Cookies stimmen Sie der Verarbeitung von Daten über Ihre Aktivitäten auf der Website zu Analysezwecken zu.

Marketing-Cookies

Cookies, die es ermöglichen, dem Benutzer Marketinginhalte entsprechend seinen Präferenzen anzuzeigen und ihn über Marketingangebote zu informieren, die seinen Interessen entsprechen, einschließlich Informationen über die Aktivitäten des Benutzers, Produkte und Dienstleistungen des Website-Administrators und Drittanbieter. Die Zustimmung zu diesen Cookies bedeutet, dass Ihre Daten zur Personalisierung von Werbung und zur Analyse der Wirksamkeit unserer Werbekampagnen verwendet werden können.

Ihre Einstellungen wurden noch nicht gespeichert